Sunday, December 11, 2011

once up0n a time in kuala lumpur [part 2]

assalamualaikum...

ok, kembali merepek dalam kerepekan aku ni. dalam entry lepas aku nyatakan pasal andak and mama ajak pergi rumah abang li kan. guess what?? im here.. di rumah abang li yang dah macam rumah dato' menteri dah aku tengok. aha! stil aku tak dapat keluar dari rumah. walaupun aku dalam rumah yang berbeza. rumah tetap rumah. hukhuk! mungkin besok aku dapat keluar kot.. mudah-mudahanla kan..InsyaAllah!!

like seriously aku dah rasa macam "katak di bawah tempurung" dah ni. duk terperap dalam rumah. apa yang aku mampu buat hanyalah mengupdate blog ini. nasib baik la ada blog ni. dapat jugak aku meluahkan segala kerepekan yang telah lama membuak-buak di dadaku ini. wahh! *ayat melampau*. do i care?? ok, aku tak kira apa nak jadi jadi lah seperti ayat_____juzuk_____firman Allah swt: "kun fayakun" yang membawa maksud "jika Aku yakni Allah berkata jadi, maka jadi lah ia"....iklan sekejap! adoiiyaiii...ape yang aku merepek ni.. langsung tak dak kaitan. like i care??

macam ni lah, aku cakap macam tu sebab aku dah tak tahan nak terkurung dalam rumah lagi dah. tak kira la walau rumah artis siti nurhaliza, anuar zain, pak lah, istana raja, aaron aziz, kate spade, zac efron sekalipun, aku still nak keluaqqqq!!!!

dak. aku bukannya apa. banyak lagi duit elaun yang wajib perlu aku habiskan guna.. haha! *lagak orang banyak duit*. dak.dak. aku bukannya nak belagak ka riak ka takbur ka kann. aku teringin la nak guna sikit duit elaun aku tu alang-alang dah ada kat kuala lump0q ni kan. bukan senang aku nak mai sini.bukan selalu. so, why not?? kannn??..how i wish i could be out there. lepak-lepak sampai 2, 3 pagi. haehhh!! so sad!

ok, sebelum aku melalut lebih lanjut, baik aku sambung balik. kat mana kita tadi? oh ya! i see.. habiskan guna duit elaun. ok, duit elaun ni bukan untuk aku berfoya-foya ke pergi vacation ke ok. sebaliknya, aku nak bli souvenirs untuk familyku, saudaramaraku, keluargaangkatku, lecturerku, sahabatsejatiku, bffforeverku, rakantaulanku and mereka yang mengenali diri ini. wahhh!! baik kann aku. sangat baik gila kann?? hahahahha!!

beside that, aku nak jugak bli barang dari ujung rambut sampai ujung kaki khas untuk aku seorang ja. teringin. mengidam la katakan. zaman sekarang, mengidam benda pelik-pelik sikit.hahah! tapi, apa-apa pun selagi aku tak puaz bli barang kat sini, jangan harap aku nak balik teipeng tau!!! like seriously aku ni bukanlah shopaholic or kaki shoping or whatever la kann. aku cuma nak cuba berbelanja di bandar kuala lump0q ni ja. tu ja. tak dak sebab lain. aku ni fyi, sangat lah tidak suka shopping. bayangkan, sedangkan window shopping pun aku rimas inikan shopping. huh* sendiri mau tau la kan.. ok, cukuplah dulu ek. ni pun aku rasa dah terlalu panjang aku karang ni. that's all for this entry. see ya!

s.e.k.i.a.n

p/s: aku nak keluaq!!
p/s/s: segalanya ada hikmah :) sabar eh ann wats0n. bak kata miz fara "al sobru minal iman" something like that la.. teeehee~








No comments: