Saturday, January 8, 2011

orang korea cakap ngan aku!!! hangpa caya dak?...

aneyongseyo!
kansahamida! 
aja aja!
tak dapat aku gambarkan betapa riang ria raya nya aku semalam..aku pi tesco..ok, mungkin hampa nak kata yang aku tah hapa-hapa.. pasai pi tesco pown aku nak tulis dalam blog ni..ternyata hampa semua silap besaq la..saat yang tak akan buleh aku lupakan seumoq idopku..nak tau apa dia? aku jumpak orang korea, habaq hang..OMG! bukan itu ja, orang korea tu cakap ngan akuuu..wahhh!! sampai sekarang aku duk angau tak abih g..setelah dikaji balik, tak dak la cakap apa pon..dia cuma tanya aku kat mana nak dapatkan beer ja..tu pun dia kata cam ni.. {beer..beer..sambil mengangkat tangan menunjukkan isyarat minum..minum..}aku plak tanpa disedari turut mengangkat tangan menunjuk arah dimana beer ditempatkan..pada mulanya, aku langsong tak paham apa yang apek ni duk merepek depan aku..tapi, lepas dia tunjuk isyarat tersebut..baru aku mengerti..mereka plak seperti satu rombongan nak meminang anak dara orang..lepas saja aku tunjuk arah, terus depa serbu kat tempat beer..punya la macam "rusa masuk kampung"..peqak sikit..nak ikotkan ati, nak je aku soh pak cik tu kim salam kat girls generation, super junior, kara, 4minute, cn blue, ft island..haa, aku sempat cakap "aneyongseyo"..tapi, dah terlambat..mungkin depa dah tak dengaq kowt..

2 comments:

Black Apple said...

sye x penah cakap dgn org korea..tapi penah lambai tgn ja kat depa..hi3...

A.C.O said...

hahaha! lambai tgn kat tv bole la kak. haha :D